Természetesen a fő kihívás ennél a projektnél a szoftveres megoldások összehangolása volt azzal az elképzeléssel, hogy a végeredmény egy minél több információt tartalmazó és minél látványosabb kiállítás legyen. A sportolók tárgyainak 3d scannelése, modellezése, az épület 3d modellezése és látványtervezése, valamint a végleges kiállítás összeállítása is a feladatunk részét képezte. A múzeumpedagógiában, a művészeti világban, de rengeteg egyéb területen a VR/AR technológiák ma már szinte kötelezően használandóak. Egyes robotszerű cégvezetők dollármilliókban fogadnak arra, hogy a jövő kommunikációs csatornái is ilyen platformokon fognak zajlani, amihez sok neves építész is lelkesen asszisztál. Minden technooptimizmustól mentesen mi is úgy gondoljuk, hogy az építőipar, az építészet sokat tudna profitálni az ehhez hasonló interaktív megoldásokból, legyen szó az építészeti prezentációs eszközkészlet kitágításáról, vagy akár a kivitelezési tervcsomagok kiegészítéséről, így mi is kíváncsian várjuk, hogy milyen helyzetekben fogjuk tudni még használni ezt a fajta vizualizációs módszert.